Kategorie
Części zamienne do
Kontakt

 

 

784 164 164

 

@

 

serwis.texas@gmail.com

Stiga

WSO TEXAS

jest autoryzowanym dealerem marki

Texas Parts autoryzowany dealer Stiga

 

Statystyki
Produktów:
61293
Kategorii:
2654
Nowości:
4

Cewki zapłonowe silnika Kohler do kosiarek spalinowych i traktorków ogrodowych.

Cewka zapłonowa jest jednym z głównych elementów układu zapłonowego w silnikach spalinowych o zapłonie iskrowym (czyli 2-suv oraz 4-suv zasilanych benzyną lub gazem). Wytwarza ona impuls elektryczny, który za pomocą kabla wysokiego napięcia przekazywany jest na świecę zapłonową i zapoczątkuje on zapłon paliwa w komorze spalania. Cewka zapłonowa występuje między innymi w spalinowych kosiarkach, kosach, piłach, dmuchawach, traktorkach i wertykulatorach. Cewki zapłonowe różnią się m.in. wielkością, rozstawem otworów mocujących oraz długością przewodu. Cewka jest częścią eksploatacyjną w związku z tym co jakiś czas wymaga wymiany. Czasami w maszynie występuje więcej niż jedna cewka zapłonowa.

Jak sprawdzić cewkę zapłonową? Wymiana cewki zapłonowej.

Aby sprawdzić czy cewka działa trzeba w pierwszej kolejności odłączyć wszystkie przewody masujące od cewki, następnie powinno się zahaczyć jeden koniec testera iskry o przewód zapłonowy, a w dalszej kolejności powinno się przyczepić nieuziemiony koniec testera o  głowicę cylindrów. Później należy z odpowiednio dużą prędkością obracać kołem zamachowym. Cewka działa prawidłowo jeżeli w okienku testera pojawi się iskra. W przypadku braku iskry, należy cewkę wymienić .  W każdym silniku cewka znajduje się w innym miejscu. Aby wymienić cewkę zapłonową należy ją odkręcić i przykręcić nową w odpowiedniej odległości od koła magnesowego (odstęp jest również zależny dla każdego z silników). Objawem zepsucia się cewki jest to, że silnik nie odpala.

 

John Michael Kohler w 1873 r założył firmę Kohler. Około 1920 r. zaczęła ona produkcję silników, a w zasadzie generatorów. Z biegiem czasu benzynowe jednostki Kohler zaczęły być wykorzystywane w kosiarkach, narzędziach oraz przenośnych urządzeniach takich jak np. pompy czy dmuchawy. W 1966 r. fabrykę opuścił milionowy silnik. W 1995 r. Federalna Administracja Lotnictwa wybrała firmę Kohler na dostawcę systemów awaryjnego zasilania na amerykańskich lotniskach. Trzy lata później, firma Kohler stworzyła pierwsze na świecie silniki małolitrażowe (do kosiarek) z elektronicznym wtryskiem paliwa zamiast gaźnika. W 2005r., po przejęciu francuskiego producenta generatorów SDMO, Kohler stał się jednym z czołowych producentów tego typu urządzeń na świecie. W 2007r. grupa Kohler przejęła włoskiego producenta silników Lombardini. Jeżeli chodzi o produkcję małych silników diesla, Lombardini było w tym czasie nr 1 we Włoszech. To połączenie sprawiło, że firma weszła na poważnie do rywalizacji o klientów z branży maszyn roboczych.

Bardzo wysokie walory użytkowe silników Kohler-Lombardini zapewnione są dzięki stosowaniu wyjątkowo surowej polityki sprawdzania jakości wyrobów. Cała procedura produkcji jest wielokrotnie kontrolowana. Do tej pory silniki Kohler-Lombardini używane są w przemyśle rolniczym, drogowym, leśniczym, budowlanym oraz w wielu innych gałęziach przemysłu. Silniki te cechuje innowacyjność, nowoczesna konstrukcja, duża trwałość oraz wysoka niezawodność. W Polsce obie te marki są doskonale znane od wielu lat.

Jeżeli mają Państwo kłopot z dobraniem części prosimy o kontakt elektroniczny lub telefoniczny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
WSO TEXAS © 2017
Sklep internetowy Shoper Premium