

Zwroty i reklamacje.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
A. ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu u przedsiębiorcy, to w większości przypadków możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu.
W naszym sklepie mają Państwo na to 21 dni.
Aby to zrobić, poinformuj nas o odstąpieniu.
1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć pisemnie na nasz adres e-mailowy lub przesłać razem ze zwracanym artykułem. W oświadczeniu koniecznie należy podać numer konta bankowego do zwrotu środków.
2. Masz obowiązek odesłać towar w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia, a sprzedający w tym samym czasie powinien zwrócić Ci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + koszt wysyłki). Zgodnie z przepisami sprzedawca ma na to 14 dni od momentu, w którym został poinformowany o decyzji o odstąpieniu od umowy, nie wcześniej jednak niż do czasu otrzymania przedmiotu,
3. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia przedmiotu inny, niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, nie jest on zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów. Pamiętaj też, że odsyłasz przedmiot na własny koszt. Zwroty prosimy kierować na nasz adres;
WSO TEXAS
ul. Jana Kazimierza 279
Stanisławów Pierwszy
05-126 Nieporęt
UWAGA! Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem! Taki rodzaj zwrotu nie będzie uwzględniany i nie zostanie przez nas podjęty od przewoźnika realizującego zwrot od kupującego!
Wzór odstąpienia wraz z danymi naszej firmy do pobrania po kliknięciu w ikonę.
B. PRZYPADKI W KTÓRYCH SPRZEDAJĄCY MOŻE ODMÓWIĆ PRZYJĘCIA ZWROTU.
1. Sprzedający otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru,
2. Rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. łańcuchy do pilarek),
3. Rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
4. Przedmioty, które noszą wyraźne ślady użytkowana lub montażu. (W takich przypadkach przedmiot zostanie odesłany do kupującego po uprzednim uregulowaniu kosztów przesyłki na nasze dobro przez kupującego).
REKLAMACJA
1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady jakościowe lub ilościowe, koszty zwrotu przesyłki pokrywa sprzedawca. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania,
2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe,
3. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu,
4. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego towaru oraz te mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady artykułu lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień,
5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).
Adres do zwrotu:
WSO TEXAS
Jana Kazimierza 279
05-126 Nieporęt
Polska